ראש חודש כסלו / תמונות ווידאו - בית הספר למען אחי - וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי .

ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. רח א×
רח א×"ר - JHaringan from lh3.googleusercontent.com
אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! ראש החודש הוא ההתחלה שממנה מושפע כל השפע הרוחני והגשמי לאדם, ובפרט בחודש כסלו, שבמהלכו אנו חוגגים את חג החנוכה. היא מופיעה בפרשת השבוע "תולדות" שנקראת בשבוע של . לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. חודש כסלו הוא חודש האורה, חודש הניסים .

לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא.

בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. ראש החודש הוא ההתחלה שממנה מושפע כל השפע הרוחני והגשמי לאדם, ובפרט בחודש כסלו, שבמהלכו אנו חוגגים את חג החנוכה. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. חודש כסלו הוא חודש האורה, חודש הניסים . * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. היא מופיעה בפרשת השבוע "תולדות" שנקראת בשבוע של . וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך.

היא מופיעה בפרשת השבוע "תולדות" שנקראת בשבוע של . ראש החודש הוא ההתחלה שממנה מושפע כל השפע הרוחני והגשמי לאדם, ובפרט בחודש כסלו, שבמהלכו אנו חוגגים את חג החנוכה. אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה.

* מתוך הספר
א×'ר×"ם מכניס אורחים - אתר ל×'× ×" from levana.org.il
* מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . ראש החודש הוא ההתחלה שממנה מושפע כל השפע הרוחני והגשמי לאדם, ובפרט בחודש כסלו, שבמהלכו אנו חוגגים את חג החנוכה. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. היא מופיעה בפרשת השבוע "תולדות" שנקראת בשבוע של .

אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?!

בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. היא מופיעה בפרשת השבוע "תולדות" שנקראת בשבוע של . לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. חודש כסלו הוא חודש האורה, חודש הניסים . * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. ראש החודש הוא ההתחלה שממנה מושפע כל השפע הרוחני והגשמי לאדם, ובפרט בחודש כסלו, שבמהלכו אנו חוגגים את חג החנוכה. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה.

ראש החודש הוא ההתחלה שממנה מושפע כל השפע הרוחני והגשמי לאדם, ובפרט בחודש כסלו, שבמהלכו אנו חוגגים את חג החנוכה. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,.

הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. אור וחושך ×'שלוש יצירות - אתר
אור וחושך ×'שלוש יצירות - אתר from levana.org.il
* מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. היא מופיעה בפרשת השבוע "תולדות" שנקראת בשבוע של . נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. ראש החודש הוא ההתחלה שממנה מושפע כל השפע הרוחני והגשמי לאדם, ובפרט בחודש כסלו, שבמהלכו אנו חוגגים את חג החנוכה. הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה.

ראש החודש הוא ההתחלה שממנה מושפע כל השפע הרוחני והגשמי לאדם, ובפרט בחודש כסלו, שבמהלכו אנו חוגגים את חג החנוכה.

בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. היא מופיעה בפרשת השבוע "תולדות" שנקראת בשבוע של . וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . ראש החודש הוא ההתחלה שממנה מושפע כל השפע הרוחני והגשמי לאדם, ובפרט בחודש כסלו, שבמהלכו אנו חוגגים את חג החנוכה. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?! בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. חודש כסלו הוא חודש האורה, חודש הניסים . הרבי שליטא הוא מלך המשיח, ומה שנשאר זה רק לחכות להתגלותו, אז אתם מלאי שמחת האמונה.

ראש חודש כסלו / תמונות ווי×"או - ×'ית ×"ספר למען אחי - וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי .. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. חודש כסלו הוא חודש האורה, חודש הניסים . לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. אבל תהיו מציאותיים, כזה חושך יש בעולם?!